سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز/09109483228

چگونه گانودرما را تهیه و مصرف کنیم ؟

حال که گانودرما و دیابت را به خوبی بررسی کردیم، بهتر است با روش مصرف گانودرما آشنا شویم. گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، شامپو، صابون و قهوه موجود است.

 

پودر ها(که به صورت کپسول نیز موجودند) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند،انواع مختلف قارچ گانودرما در بازار ایران موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید بهترین نوع قارچ گانودرما یعنی لوسیدوم نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات گران قیمت دارد. جهت اطلاع از روش های مصرف گانودرما از جمله پودر گانودرما و قهوه گانودرما، قیمت قارچ گانودرما در ایران و عوارض و تداخلات آن به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

 

خرید گانودرما

 

قهوه موکا گانودرما

 

قهوه گانودرما و دیابت

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

 

شرکت ایرانی دکتر بیز به عنوان دومین تولیدکننده قهوه گانودرما در جهان، خواص قارچ گانودرما لوسیدوم خالص و ارگانیک را، به راحتی نوشیدن قهوه در طعم های مختلف، برای شما فراهم کرده است.

 

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

 

قهوه موکا گانودرما

از میان طعم های قهوه گانودرما دکتر بیز، مناسب ترین طعم قهوه گانودرما برای دیابت، قهوه موکا گانودرما می باشد چرا که قهوه سوپریم به دلیل افزایش جریان خون و هات چاکلت به دلیل داشتن شکر بیشتر و قهوه لاته به دلیل طبع آن، نمی توانند به اندازه قهوه موکا موثر واقع شوند. جهت مشاهده و سفارش روی لینک زیر کلیک فرمایید:

 

قهوه موکا گانودرما

 

گانودرما و سایر بیماری ها

گانودرما و خواص بی نظیر آن صرفا برای دیابت نمی باشد و برای پیشگیری، کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها می تواند موثر باشد. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هر بیماری می توانید روی آن کلیک کنید:

 

گانودرما و پسوریازیس

گانودرما و پیسی

گانودرما و کبد چرب

گانودرما و سرطان

گانودرما و روماتیسم

گانودرما و…

ganuderma.ir

 

درباره گانودرما دات آی آر

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

 

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

 

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

 

تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

 

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز